Search This Blog

Sunday, January 18, 2009

PORTAL BEBAS SABAHKINI DILANCAR 1 FEBRUARI



MULAI 1 Februari 2009, Saya akan mengendalikan Portal Bebas Masa Kini Untuk memuatkan isu dan peristiwa yang berlatarkan Sabah dan Malaysia sebagai Rujukan One-Stop Tentang Sabah. Blog http://mysabahkini.blogspot.com hanyalah untuk sementara waktu sahaja sebelum Portal Bebas saya didaftar dan dilancarkan pada 1 Februari 2009. Blog saya http://mutalibmd.blogspot.com akan menjadi blog yang menyalurkan pandangan peribadi saya. Blog-blog lain akan dikendalikan oleh rakan saya bagi membolehkan saya memberikan tumpuan sebagai sebuah portal yang bebas yang tidak memihak kepada mana-mana blok.

Sesuai dengan program membangunkan laman web ini, saya memerlukan wartawan daerah untuk memohon sebagai penyalur maklumat. Honorarium akan dibuat dibayar setelah dinilai oleh panel khas. Hanya wartawan yang berdaftar dengan portal ini sahaja yang layak menghantar berita.

Sila email kepada mysabahkini@gmail.com atau sms ke 0146502520 untuk pertanyaan atau permohonan menjadi wartawan portal.

1 comment:

Ismail Mohd Rosli said...

As'kum tuan,

Tahniah kerana berjaya membina laman web yang lebih besar dari laman blog....kesungguhan tuan memang patut dipuji, saya sebagai penulis muda memang berminat menyertai pasukan tuan sebagai mewakili Daerah Tuaran, Kiulu, Tamparuli, Kota Belud, sebagai seorang Wartawan Bebas saya berharap tuan dapat memberi peluang kepada saya untuk menyertai pasukan ini, Wassalam.

Ismail Mohd Rosli 0138520635