Search This Blog

Thursday, January 22, 2009

PERJUMPAAN ANTARA BLOGGER



www.sabahkini.net menjemput semua blogger yang berada di seluruh Sabah agar datang ke lokasi di bawah bagi mengadakan perbincangan dan percambahan fikiran demi untuk masa hadapan Blogger di Sabah. Mulai 1 Februari 2009 semua blogger boleh menghantar artikel kepada www.sabahkini.net melalui email mysabahkini@gmail.com. Hanya blogger yang diambil bekerja dengan Sabahkini akan dibayar honorarium. Sila hantarkan pengesahan melalui sms ke 0146502520 atau email. Lokasi perjumpaan seperti berikut;


Tarikh: 25 JANUARI 2009 (AHAD)
Tempat: SOKID VILLA, JALAN MININTOD, BUKIT PADANG, KOTA KINABALU
Masa: JAM 2.00-5.00 PETANG


Semua Perbelanjaan ditanggung oleh Blogger sendiri. Minuman Ringan dan cenderahati akan disediakan.

2 comments:

Little Mike (LM) said...

Saya sedang bertugas di Kuala Lumpur. Sangat berminat untuk menyertai perjumpaan tersebut tapi mungkin tera tundakan hasrat kerana masalah lokasi..

Walau bagaimana pun, sebagai blogger daripada Sabah, saya ingin menawarkan diri memohon menjadi antara penulis artikel. Apa pun kriteria pemilihan adalah di tangan pengendali blog SABAHKINI.

ini adalah blog saya..

http://www.morionexpress.blogspot.com

http://www.puisijalimiksawatan.blogspot.com

saya juga antara antara penulis tetap blog khas untuk Kota MArudu -Suara Anak Marudu (SAM) dengan menggunakan singkatan LM di blog yang dikendalikan secara bersama - http://www.marudubloggers.blogspot.com

majulah Sabah.. Majulah bangsaku

Mutalib MD said...

Dunia blogger atau lebih canggih dengan sebutan MYRA tiada sempadan. Kehadiran hanya formaliti. Saudara boleh email karya saudara untuk dinilai dan disiarkan di dalam mana-mana blog yang berkaitan. Kisah rakyat Sabah yang menderita atau tertipu di Kuala Lumpur atau Singapura menarik minat masyarakat. Terima kasih atas sokongan.