Search This Blog

Saturday, January 10, 2009

KIMMA MEMBAKAR PERLEMBAGAAN!


PERLEMBAGAAN...Kamaruddin meminta agar semua pihak menghormati Perlembagaan Malaysia dan menggesa kerajaan bertindak tegas terhadap Pendatang Haram India yang memperolehi kerakyatan songsang.

SELAIN Dewan Perniagaan dan Perindustrian India Muslim (DPIM) Sabah, Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) juga telah ‘membakar’ Perlembagaan Persekutuan dengan merekrut pendatang haram India sebagai ahli.

“Mereka ini bukan sahaja membakar Perlembagaan Persekutuan, malah turut menderhaka kepada DYMM Yang Di Pertuan Agong dan wajar dijatuhi hukuman penjara dan dibuang ke Negara asal mereka,” ujar Kamaruddin Omar yang sebelum ini mempertikaikan skandal kerakyatan songsang DPIM.

Menurut Kamaruddin, Pengerusi KIMMA Sabah, Peer Mohamed Kadir adalah warganegara India yang berasal Karasilpatti, Tamil Nadu, India dan datang ke Sabah pada 1991 dengan pas lawatan.

“Sudah tentunya Jabatan Imigresen Sabah mempunyai rekod beliau kerana masuk melalui pintu hadapan tetapi tidak keluar setelah pas lawatannya tamat tempoh,” ujar Kamaruddin yang mendapat maklumat Peer mendapat kad pengenalan pada 1993 yang diterajui Task Force UMNO yang dipengerusikan Datuk Musa Aman.

Menurut Kamaruddin, beliau masih ingat pertemuan dengan Peer sekitar januari 2007, di restoran Zam-Zam di Kampung Gambaron 2, Telupid ketika beliau sedang bersarapan dengan seorang kawan.

“Saya terkejut kerana Peer datang bersama seorang pendatang haram India yang mendapat IC projek bernama Daud Rasid. Dia bersalam dengan saya dan terus memberi amaran jangan komplen pasal orang India yang dapat IC Projek. Yang sudah-sudahlah, janganlah komplen lagi” kata Kamarudin yang terkejut kerana Peer memperkenalkan diri sebagai Pengerusi KIMMA Sabah.

Kamaruddin kemudian bertanya kenapa Peer begitu marah dengan pembongkaran skandal IC Projek yang melibatkan kaum India.

“Peer mengakui beliau juga pemegang IC Projek tetapi sekarang dia Pengerusi KIMMA Sabah. Peer kata diapun baru datang Sabah, tapi tiada orang boleh ambil tindakan terhadapnya kerana ICnya betul. Dia kata lagi, janganlah komplen kerana diapun orang India,” beritahu Kamaruddin yang kini telah membulatkan tekad untuk memerangi PTI India di Malaysia.

Tegas Kamaruddin lagi, Peer memberi amaran keras kepadanya agar menghentikan kegiatannya melaporkan kepada pihak berkuasa tentang skandal warga India ini dan mencabar Kamaruddin agar melaporkan kes kad pengenalannya juga dengan ugutan ‘tapi kamu jangan menyesal’ sambil menudingkan jari telunjuk ke muka Kamaruddin.

Kebanyakan pendatang haram India kini telah bertebaran di segenap pelusuk Malaysia dan menggunakan IC Projek yang diperolehi melalui pintu belakang untuk berniaga dan merompak wang rakyat Malaysia untuk dihantar balik ke India.

“Saya rayu sekali lagi agar semua rakyat Malaysia memboikot semua Restoran India yang menggunakan pendatang haram India atau mendapat kerakyatan secara songsang,” ujar Kamaruddin yang menyifatkan pendatang haram India lebih kejam daripada rejim Zionis terhadap rakyat Palestin.

Kata Kamaruddin, Israel membunuh secara terang-terang, tetapi pendatang haram India telah membunuh 'Bangsa Malaysia' secara muslihat dengan menjadi penyangak ekonomi seperti George Soros.

Dalam pada itu, pada Ogos 2004, Peer pernah mengugut untuk menyaman Presiden Persatuan Pengguna Sabah (CASH) Datuk Patrick Sindu yang meminta rakyat Sabah memboikot Restoran Mamak sehingga Patrick memohon maaf tetapi tetap mengkritik KIMMA yang melindungi pendatang haram India yang memiliki kad pengenalan projek.

Mengikut rekod, Kongres Indian Muslim Malaysia atau lebih sinonim dengan panggilan KIMMA, telah ditubuhkan pada tahun 1976 untuk menyatu-padukan masyarakat India Muslim bagi menjamin dan memelihara hak  mereka namun mengikut laman web KIMMA, http://www.kimma.com.my tidak ada cawangan berdaftar di Sabah.

No comments: