Search This Blog

Saturday, April 25, 2009

SENSOR! SENSOR! SENSOR!



ARTIKEL ini terpaksa dikeluarkan atas permintaan Zainuddin setelah menerima desakan pelbagai pihak termasuk keluarganya dan demi menjaga hubungan kekeluargaan dengan Tun Sakaran. Zainuddin menerima pelbagai tekanan dan ugutan. Semoga Zainuddin tabah dan bersabar kerana menyatakan kebenaran sememangnya pahit. Sabahkini.net mengeluarkan kenyataan ini atas PRINSIP KEMANUSIAAN!

Penarikan penyiaran artikel ini tidak menjejaskan kredibiliti sabahkini.net dan sewajarnya polis harus menjalankan siasatan kenapa, siapa dan mengapa artikel ini ditarik balik agar dapat melengkapkan siasatan laporan polis yang dibuat oleh adik menteri kanan persekutuan terhadap Sabahkini.net berhubung artikel Jendela Kuasa bertajuk 'PESTA LEPA-LEPA UNTUK SIAPA?'.


SUMBER : WWW.SABAHKINI.NET

1 comment:

SABAHKITA said...

Andainya niat dan nawaitu Saudara Zainuddin murni dan ikhlas untuk setiap individu agar teguh/firm mengakui "bangsanya" itu sudah cukup baik. Cuma andainya nawaitu tersasar, cepat-cepat kita beristigafar..Astagfirullah ilazim. Mohon keampunan kepada Allah SWT salah silap kita.

Salam Pejuangan.